Wij gebruiken eigen cookies en cookies van derden om de kwaliteit van de navigatie te verbeteren en u relevante inhoud en informatie aan te bieden. Lees ons volledige cookiebeleid.
Kids&Us Waregem

Onze leerlingen hebben het potentieel... en wij de formule!

Gepubliceerd 22/05/2019 door Kids&Us Waregem

Het is tijd om onze nieuwe Kids&Us-campagne te lanceren voor het schooljaar 2019-2020: the English Formula. Al die jaren hebben we ons concept tot in de puntjes uitgewerkt en een unieke methode ontwikkeld die gebaseerd is op het natuurlijke leerproces van kinderen. Onze methode om Engels te leren is volledig afgestemd op het groei- en ontwikkelingsproces van onze leerlingen en helpt hen om hun volledige potentieel te benutten.   

Dit jaar vormt chemie, alomtegenwoordig in de natuur, de rode draad in onze nieuwe campagne. Het design is fris, duidelijk en modern en weet de boodschap perfect over te brengen: de Kids&Us-methode is gebaseerd op pure feiten - alles is wetenschap!  

Bij Kids&Us voelen baby's in het Engels, spelen kinderen in het Engels en groeien tieners in het Engels. Zij hebben het potentieel en wij de formule om hen Engels te leren.  

Wat verandert er niet? 

Onze manier van werken, vitaliteit, passie en teamspirit zijn van essentieel belang en worden perfect weerspiegeld in ons nieuwe campagnelied: Essentially us. 

Zoals steeds zijn onze leerlingen de hoofdrolspelers in onze advertentie, de informatiefolder en alle toepassingen van de nieuwe campagne. Ook dit maakt deel uit van onze identiteit en we zijn er enorm trots op. Voor ons zijn de campagnes een manier om ons uit te drukken en de gezinnen te bedanken die op onze methode vertrouwen.  

De nieuwe Kids&Us-campagne, The English Formula, gaat van start in mei en loopt tot het einde van het schooljaar 2019-2020. 

Delen op >